lørdag 10. mai 2008

Her kommer vinter'n

*Sukk* Hadde innerst inne et håp om at snøen skulle forsvinne til 17.mai, da det de siste dagene har vært litt regn og relativt mildt. Var litt spesielt å sitte ute i 20 grader med en halv meter snø rundt seg, men så skal det sies at det var kun den ene dagen det var 20 grader.

Tenkte at hvis det regnet noen dager til ville det meste forsvinne, helt til i dag, da jeg åpnet gardinene og nøt den fantastiske skråningen utenfor vinduet mitt som nå igjen er dekket med snø. Det er helt sant, det snør faktisk 10.mai... Hvor skal dette ende??
Det ender sikkert med at 17.mai toget må gå etter brøytebilen. Kolonne-tog gjennom storgata:p

Ellers har jeg bare holdt meg innendørs i dag. Bl.a. av grunner nevnt ovenfor i tillegg til at jeg og johanne tok byen med storm i går, da jeg bl.a. bestemte med for å studere asfalten ganske nøye, og tok meg for med albuen og panna. Mamma er derimot ganske glad for at hun får høre om slike ting først i ettertid!:p

Ellers har jeg vel ikke så mye å melde!

3 kommentarer:

elisabet sa...

Hei Sarah, hyggelig å høre fra deg. Ja eksamen veit du alt om. Du har nå omtrent akkurat en måned på deg før du skal i ilden. Tenker du fikser den veldig godt.
Asfalt kan granskes fra opprett posisjon, men det veit du kanskje nå..
Hvordan fikk du egentlig tak på bloggen min?
Ha en riktig fin pinse oppe i det kalde nord,
Elisabet

Bytheway sa...

haeaaeea!
fantastisk :P

Sarah sa...

Hehe, ja.. Fant bloggadressen din på onkel sin side!=)